Toimitusehdot & maksutavat


TOIMITUSTAVAT JA HINNAT

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Lähetämme tuotteet pääosin 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli toimitusaika on pidempi, pyrimme ilmoittamaan siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorissa toimitustapojen yhteydessä.

2. Ennakkotilausten ehdot: Ilmoitamme ennakkotilattavan tuotteen arvioidun toimitusajan tuotetiedoissa: esimerkiksi 10/2020 tarkoittaa, että tuote toimitetaan varastoltamme arviolta lokakuun 2020 aikana. Jos tilaat samalla kertaa myös muita tuotteita, toimitamme koko tilauksen samalla kertaa sen jälkeen, kun tuotteet ovat saapuneet varastoomme. Jos siis haluat joitain tuotteita käyttöösi jo aiemmin, tee niistä erillinen tilaus. Ennakkotilaamalla tuotteen hyväksyt nämä ehdot.

3. Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Veloitamme palautuksista 6,90 € käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 69 €, lisätään tilaukselle myös toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan. Tuotevaihdot ovat ilmaisia ja tuotteita voi vaihtaa eri väriseen tai kokoiseen, samaan tuotteeseen. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tulemaan.


21 vuorokauden palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteet (eli noutanut paketin noutopisteestä tai automaatista tai vastaanottanut kotiinkuljetuksen).


Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun. 


Myymälälle (Posantie 2, 90620, Oulu) tehdyistä palautuksista emme peri kulua.


Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta alusvaatteille, uima-asuille, juomapulloille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne. Mikäli palautettu tuote ei täytä edellämainittuja kriteereitä, lähetämme tuotteen takaisin ostajalle.


HUOM! Mikäli palautat ei-palautuskelpoisia tuotteita (esim, avatut lisäravinteet) erikseen tai palautuskelpoisten tuotteiden joukossa, emme tule hyvittämään niitä.


4. Mikäli saamasi tuote on väärä tai viallinen, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Saat meihin yhteyden chatin kautta ja sähköpostitse (info@baoshop.fi)

5. BAOSHOP.FI ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy BAOSHOP.FI-verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta  BAOSHOP.FI-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. 

6. BAOSHOP.FI pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.

Toimitusehdot, laaja kuvaus:

1. Asiakastiedot

Tilausta tehdessä asiakkaan tulee ilmoittaa: Nimi, toimitusosoite, sekä sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Asiakastiedoissa olevan henkilön pitää olla ostotapahtumaan käytetyn pankki-/luottokortin, maksukortin, maksutilin tai mobiilimaksun laillinen omistaja. Asiakastiedot käsitellään luottamuksellisina, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Lisätietoja Tietosuojaselosteestamme

2. Hinta ja tuotetiedot

Tuotteesta veloitetaan verkkokaupassa tilauksentekohetkellä näkyvä hinta. Hinta on nähtävillä ostoskorissa ennen kassalle siirtymistä ja tilauksen jälkeen sähköpostiin lähetettävässä tilausvahvistuksessa. Jos verkkokaupassa ilmoitettu hinta on virheellinen ilmeisen kirjoitusvirheen tai muun ilmeisen virheen vuoksi, niin tämä virheellinen hinta ei sido BAOSHOP.FI:tä.

BAOSHOP.FI voi muuttaa hintoja ennalta ilmoittamatta. Muutettuja hintoja sovelletaan hinnanmuutoksen voimaantulon jälkeen tehtyihin tilauksiin.

Toimituskulut veloitetaan tuotteen hinnan lisäksi valitun lähetystavan mukaan. Veloitettavat toimituskulut näkyvät ostoskorin tiedoissa ennen kassalle siirtymistä sekä   

3. Toimitusajat, toimitustavat ja toimitusmaksut

Toimitusajat

Toimitamme tuotteet varastostamme kuljetusyhtiöille tuotekortilla mainitun toimitusajan mukaisesti (esim. 1-3 pv), kuitenkin esimerkiksi ruuhkan tai muun yllättävän syyn takia toimitus voi viivästyä, jolloin ilmoitamme siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorin infotekstissä. Valitettavasti emme voi taata Postin, Matkahuollon tai muiden kuljetusyhtiöiden  toimivuutta heidän puolestaan ja toimitus voi viivästyä meistä riippumattomista syistä.

Toimitustavat ja toimitusmaksut

Budbee kotiinkuljetus

  • Tilauksesi toimitetaan suoraan kotiovellesi. Budbee toimittaa lähetykset arki-iltaisin klo 17-22 välisenä aikana.
  • Saat tekstiviestillä & sähköpostilla linkin seurantaan, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.
  • Linkin kautta voit räätälöidä toimitustasi ja täyttää toimitukseen liittyviä lisätietoja (esim. ovikoodi, soita ovikelloa tai koputa oveen).
  • Voit seurata pakettisi kulkua reaaliajassa lähempänä toimitusajankohtaa.
  • Saat muistutusviestin n. 7 minuuttia ennen toimituksen saapumista.


Budbee-kuljetukset on 100 % ilmastokompensoitu: Budbee on markkinoiden vihrein ja ympäristöystävällisin toimitusratkaisu, sillä Budbee on ilmastokompensoinut CO2-päästönsä (tai oikeastaan hieman enemmänkin, +10%) ensimmäisestä toimituksesta lähtien. Toimitamme Budbee-paketit Oulun alueella jopa saman päivän aikana, muualla 1-3 arkipäivän sisällä. Toimituskulu Budbee-kotiinkuljetukselle on 6,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta.

Matkahuolto

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu matkahuollon paketeille on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta. Matkahuolto toimittaa paketteja myös pakettiautomaatteihin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista.

Postipaketti

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu Postin paketeille on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta. 

SmartPost-pakettiautomaatti

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista. Lähetystä säilytetään automaatissa 7 vrk. Toimituskulu on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta. 

PostNord MyPack Collect

Toimitamme paketin valitsemaasi PostNord-noutopisteeseen 2-6 työpäivän kuluessa lähetyksestä. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostitse tai kirjeitse, kun paketti on noudettavissa. Toimituskulu on 6,90 €, kun tilauksen loppusumma on alle 69 €. Yli 69 €:n tilaukset toimitamme rahtivapaasti.

Postnord MyPack Home (kotiinkuljetus)

PostNord MyPack Home-paketti kuljetetaan suoraan kotiovellesi. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestinä, sähköpostitse tai mobiilisovelluksessa ensimmäistä mahdollista toimitusajankohtaa edeltävänä päivänä. Samalla saat linkin sivulle, josta voit valita eri toimitusvaihtoehtojen väliltä, jolloin voit valita juuri sinulle sopivan toimitusajankhdan. PostNord-mobiilisovelluksen avulla voi seurata lähetyksen kulkua alusta loppuun saakka. Toimituskulu on 12,90 €, kun tilauksen loppusumma on alle 199  €. Yli 199 €:n tilaukset toimitamme rahtivapaasti.

Nouto myymälästä

Valitessasi noudon myymälästä, voit noutaa tilauksesi myymälästämme aukioloaikojemme puitteissa heti kun noutotilaus on käsitelty varastollamme, yleensä jo saman arkipäivän aikana. Saat erillisen sähköpostin kun tilaus on kerätty ja valmiina noudettavaksi. Ota mukaasi kuvallinen henkilökortti. Säilytämme noutoja 30 päivää tilauksesta. 30 päivän kuluttua perumme tilauksen automaattisesti.

PostNord MyPack Collect (Ulkomaat)

Toimitamme paketin valitsemaasi PostNord-noutopisteeseen 5-20 työpäivän kuluessa lähetyksestä. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostitse tai kirjeitse, kun paketti on noudettavissa. Toimituskulu ulkomaan toimituksille vaihtelee maakohtaisesti€. Emme valitettavasti toimita ulkomaiden tilauksia rahtivapaasti.

DHL Express (Ulkomaat)

DHL Express toimittaa lähetykset suoraan kotiovellesi tai valitsemaasi noutopisteeseen ympäristöystävällisesti GoGreen-palvelun avulla. DHL Express On Demand Delivery -palvelun avulla saat ilmoituksen toimituspäivästä ja voit muuttaa toimituksen noudettavaksi valitusta toimituspisteestä sen sijaan, että vastaanotat lähetyksen suoraan kotiovellesi.

Huomaathan, että DHL Expressin käytön toimitus- ja palautuskulut vaihtelevat sijaintisi ja paketin painon mukaan. Palautusmaksu on aina sama kuin toimitusmaksu, mikäli palautat tuotteet DHL Expressin kautta.

Myymälän yhteystiedot:

MSTORE

Posantie 2

90620 Oulu

Avoinna ma-pe klo 11-17

4. Yhteystiedot

Tavoitat meidät helpoiten chat-keskustelulla (arkisin klo 10-17) tai sähköpostilla (info@baoshop.fi)

BAOSHOP.FI ei vastaa tuotteiden laadusta tai muistakaan ominaisuuksista, eikä myöskään verkkokaupan yhteydessä ilmoitetuista tuoteselostuksista. Tuotevastuu on valmistajalla/valmistuttajalla.

Postiosoitteemme:

Pro Nutrition Finland Oy / BAOSHOP.FI

Posantie 2

90620 Oulu

5. Palautus

Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Veloitamme palautuksista 6,90 € käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 69 €, lisätään tilaukselle myös toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan. Tuotevaihdot ovat ilmaisia ja tuotteita voi vaihtaa eri väriseen tai kokoiseen, samaan tuotteeseen. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tulemaan.


Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun. 


Myymälälle (Posantie 2, 90620, Oulu) tehdyistä palautuksista emme peri kulua.


Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta alusvaatteille, uima-asuille, juomapulloille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne. Mikäli palautettu tuote ei täytä edellämainittuja kriteereitä, lähetämme tuotteen takaisin ostajalle.


HUOM! Mikäli palautat ei-palautuskelpoisia tuotteita (esim. avatut lisäravinteet) erikseen tai palautuskelpoisten tuotteiden joukossa, emme tule hyvittämään niitä.

6. Ongelmatilanteet & reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostiosoitteeseen:

info@baoshop.fi

7. Verkkovalmennukset & digitaaliset palvelut:

Digitaalisia palveluita koskeva peruuttamisoikeus:

Digitaalisten palveluiden, eli esimerkiksi verkkokaupassa myytävien verkkovalmennusten, osalta 14 päivän peruuttamisaika alkaa kyseistä digitaalista sisältöä koskevan sopimuksen tekemisestä. Asiakkaalla ei kuitenkaan ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos digitaalisen sisällön toimittaminen on aloitettu sähköisesti asiakkaan suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä. Tällainen edellä mainittu suostumus voidaan katsoa saaduksi asiakkaan ilmaistessa halukkuutensa vastaanottaa digitaalista sisältöä, ennen 14 päivän peruuttamisajan päättymistä, erillisen linkin kautta. Verkkovalmennuksen osalta sisällön toimittaminen katsotaan aloitetuksi silloin, kun asiakas aktivoi palvelun valmennusjärjestelmästä toimitetun aktivointisähköpostissa esitetyn linkin kautta. Verkkovalmennuksen osalta sisällön toimittaminen katsotaan aloitetuksi silloin, kun asiakas ottaa verkkovalmennuksen käyttöönsä käyttäjätunnuksella, joka asiakkaalle on luotu. Lisäksi asiakkaan katsotaan antaneen suostumuksensa digitaalisen sisällön toimittamisen aloittamiselle ja luopumiselle peruuttamisoikeudestaan, jos asiakas kirjautuu verkkovalmennusjärjestelmään käyttäjätunnuksillaan ennen 14 päivän peruuttamisoikeuden päättymistä. Asiakas voi käyttää digitaalisia palveluita koskevaa peruuttamisoikeuttaan ottamalla yhteyttä osoitteeseen info@bullsallout.fi.

Sopimuksen siirtäminen:

Käyttäjällä ei ole oikeutta siirtää hankkimaansa valmennuspalveluun liittyviä oikeuksiaan ja velvollisuuksiaan kolmansille osapuolille.

8. Ylivoimainen este

Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan sopimuksen syntymisen eli tilauksen täyttämisen jälkeen ilmennyt seikka, johon sopimusosapuolet eivät ole voineet vaikuttaa ja joka estää tai kohtuuttomasti vaikeuttaa sopimuksen asianmukaisen täyttämisen kuten yleinen tai paikallinen työselkkaus, poikkeukselliset luonnonmullistukset, tulipalo, sota, liikekannallepano, kapina, valuuttarajoitukset yleinen raaka-aineiden niukkuus tai energian saantiin kohdistuvat rajoitukset.

BAOSHOP.FI pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.

Jos BAO Shop tai Bull's Consulting Oy ei pysty täyttämään näissä ehdoissa mainittuja velvollisuuksiaan ylivoimaisen esteen vuoksi, BAO Shop tai Bull's Consulting Oy ei ole vastuussa viivästyksistä tai muusta aiheutuneesta haitasta tai vahingosta. Ylivoimaisena esteenä pidetään muun muassa yleisiä työtaistelutoimenpiteitä, sotatoimia, luonnonmullistuksia sekä ongelmia tietoliikenneyhteyksissä.

9. Mahdolliset kiistatilanteet

Jos tätä sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi keskinäisillä neuvotteluilla, voit kuluttajana saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajana sinulla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (https://ec.europa.eu/odr).

10. Maksutavat

Valmennusten maksaminen liikuntaeduilla:

Näin maksat valmennuksesi Smartum Paylla:

1. Kirjaudu Smartum Pay -sovellukseen

2. Etsi käyttöpaikkahausta Bull’s All Out

3. Tee maksu haluamallasi summalla, koko- tai osamaksu

4. Ota kuitista kuvakaappaus

5. Lähetä kuvakaappaus SEKÄ KAIKKI seuraavat tiedot info@bullsallout.fi

-Nimesi

-Koko osoitteesi

-Puhelinnumerosi

-Sähköpostiosoitteesi

-Mihin valmennukseen haluat liittyä

-Valmennuksen alkamispäivämäärä

6. Teemme tilauksen puolestasi ja saat ohjeistuksen sähköpostiisi.

Huomaathan, että teemme veloituksen tässä tapauksessa käsin, joten käsittelyssä saattaa olla pieni viive.


Näin maksat valmennuksesi ePassilla:

1. Kirjaudu ePassi-sovellukseen

2. Etsi haluamasi valmennus ( löytyy lyhenteellä BAO), koko- tai osamaksu

4. Ota kuitista kuvakaappaus

5. Lähetä kuvakaappaus SEKÄ seuraavat tiedot info@bullsallout.fi

-Nimesi

-Koko osoitteesi

-Puhelinnumerosi

-Sähköpostiosoitteesi

-Mihin valmennukseen haluat liittyä

-Valmennuksen alkamispäivämäärä

6. Teemme tilauksen puolestasi ja saat ohjeistuksen sähköpostiisi.

Huomaathan, että teemme veloituksen tässä tapauksessa käsin, joten käsittelyssä saattaa olla pieni viive.


Näin maksat valmennuksesi Eazybreak-sovelluksella:

1. Kirjaudu Eazybreak-sovellukseen

2. Etsi Bull’s All Out, vahvista setelin arvo ja valitse Maksa. Koko- tai osamaksu

4. Ota kuitista kuvakaappaus

5. Lähetä kuvakaappaus SEKÄ seuraavat tiedot info@bullsallout.fi

-Nimesi

-Koko osoitteesi

-Puhelinnumerosi

-Sähköpostiosoitteesi

-Mihin valmennukseen haluat liittyä

-Valmennuksen alkamispäivämäärä

6. Teemme tilauksen puolestasi ja saat ohjeistuksen sähköpostiisi.

Huomaathan, että teemme veloituksen tässä tapauksessa käsin, joten käsittelyssä saattaa olla pieni viive.


Näin maksat valmennuksesi Edenred-sovelluksella:

1. Kirjaudu Edenred-sovellukseen

2. Etsi Bull’s All Out ja suorita maksu haluamallasi summalla, koko- tai osamaksu

4. Ota kuitista kuvakaappaus

5. Lähetä kuvakaappaus SEKÄ seuraavat tiedot info@bullsallout.fi

-Nimesi

-Koko osoitteesi

-Puhelinnumerosi

-Sähköpostiosoitteesi

-Mihin valmennukseen haluat liittyä

-Valmennuksen alkamispäivämäärä

6. Teemme tilauksen puolestasi ja saat ohjeistuksen sähköpostiisi.

Huomaathan, että teemme veloituksen tässä tapauksessa käsin, joten käsittelyssä saattaa olla pieni viive.


Liikuntaseteleillä maksaminen

Valmennukset, jotka sisältävät liikuntaa, voi maksaa Smartumin / Edenredin / Tyky-liikuntaseteleillä.

Setelit voi lähettää BAO / Sini Lehtonen, Kauppakatu 14 A 6, 33200 Tampere.

Setelit kannattaa lähettää hyvissä ajoin ennen valmennuksen alkua, jotta ne ehtivät perille. Älä laita kirjeeseen rahaa. Kirjeessä tulee mainita:

-Nimesi

-Koko osoitteesi

-Puhelinnumerosi

-Sähköpostiosoitteesi

-Mihin valmennukseen haluat liittyä

-Valmennuksen alkamispäivämäärä

Teemme tilauksen puolestasi ja saat ohjeistuksen sähköpostiisi. Huomaathan, että teemme veloituksen tässä tapauksessa käsin, joten käsittelyssä saattaa olla pieni viive.


Verkkokaupan maksutavat:


BAO Lasku


Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään?mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii?Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon.

Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan,?kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon.

Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.?Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.?


Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.?


Laskun toimitus


Lasku toimitetaan sähköpostiisi tilauksen lähetystä seuraavana arkipäivänä.


Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot


BAO Tili


Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko?avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei?hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon.

Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston?yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti.

Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.?Luottoehdot


Luottoehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot


Laskut voit tarkastaa myös Avardan omien sivujen kautta: Avarda.fi/omatsivut


Avarda AB, Suomen sivuliike, Y-tunnus: 3362665-9

Keskuskatu 6 B, 00100 Helsinki


Paytrail: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

www.paytrail.com 

PayPal on vain maksupalvelun tarjoaja. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349) on saanut Luxemburgin luottolaitoksen 5. päivänä huhtikuuta 1993 annetun lain (jäljempänä "laki") 2 artiklan mukaisesti asianmukaisen toimiluvan ja toimii Luxemburgin valvontaviranomaisen, Commission de Surveillance du Secteur Financierin, valvonnassa.

www.paypal.com

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna tai Paytrail jotka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard –, American Express ja Diners Club-korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail tai Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

PayPal maksut:

PayPal.com

2022 © BAOSHOP.FI. Kaikki oikeudet pidätetään. 



TAKAISIN






Loading...